Լաբրինթ - Խանդ / Labrinth - Jealous





Լաբրինթ
Խանդ

(թարգմանություն)




Ես խանդում եմ անձրևին
Որ սահում է մարմնովդ,
Այն ավելի մոտ է, քան երբևէ իմ ձեռքերը եղել են,
Ես խանդում եմ անձրևին։
Ես խանդում եմ քամուն
Որ ալիքում է հագուստդ
Այն ավելի մոտ է, քան քո շողքը
Օ՜, ես խանդում եմ քամուն, քանզին․․․

Ես մաղթում եմ քեզ ամենալավը,
Ամենը՝ ինչ այս աշխարհը կարող է տալ։
Երբ ինձ լքեցիր` ասում էի.
Չկա ներում:
Բայց միշտ կարծել եմ, որ կվերադառնաս, ասելով՝
Ինչ ունեիր՝ վիշտ ու տառապանք էր։
Դժվար է ասել․
Ես խանդում եմ
Որ երջանիկ ես առանց ինձ։
Ես խանդում եմ գիշերներին
Որոնք քեզ հետ չեմ անցկացնում
Տեսնես ո՞ւմ կողքին ես դու պառկում,
Օ՜, ես խանդում եմ գիշերներին։
Ես խանդում եմ սիրուն
Սիրուն` որ կար
Ու գնաց մեկ ուրիշի հետ կիսվելու,
Օ՜, ես խանդում եմ սիրուն, քանզի․․․

Ես մաղթում եմ քեզ ամենալավը,
Ամենը՝ ինչ այս աշխարհը կարող է տալ։
Երբ ինձ լքեցիր՝ ասում էի.
Չկա ներում:
Բայց միշտ կարծել եմ, որ կվերադառնաս, ասելով՝
Ինչ ունեիր՝ վիշտ ու տառապանք էր։
Դժվար է ասել․
Ես խանդում եմ
Որ երջանիկ ես առանց ինձ։

Ու ես խեղդվում եմ ավազներում
Հետևելով, թե ինչպես ես սահում իմ ձեռքից,
Օ՜, ու ես մահանում եմ այստեղ, մեկ ուրիշ օր,
Քանզի լալիս եմ ծիծաղի հետևում։

Labrinth, "Jealous"